Futsalisté Rapidu věděli, že je čeká pravděpodobně nejtěžší možný soupeř a ještě mnohem těžší zápas než doma proti Spartě nebo o týden později v Brně. Rapid chtěl do utkání vstoupit dobře a držet čisté konto, tyto plány však vzaly rychle za své.
Hostující Interobal měl totiž impozantní vstup do zápasu, kdy se během tří minut dokázal třikrát prosadit a určil ráz zápasu, na který budou chtít futsalisté Rapidu co nejrychleji zapomenout. Plzeň v prvním poločase jasně dominovala a ukázala, proč je futsalovou veřejností tipována na zisk titulu. Plzeň dokázala vsítit během prvního poločasu dalších sedm branek, první poločas tak skončil výhrou Plzně v poměru 10:0.
Průběh druhého poločasu byl vyrovnanější, hosté s vědomím vysokého vedení prostřídali sestavu, přesto to byl opět soupeř z Plzně, který byl ve druhém poločasu gólovější. Rapid sice v průběhu druhého poločasu zlepšil hru a vstřelil dvě branky zásluhou Martina Macháčka a Václava Koce (první inkasované branky v sezóně pro Plzeň), přesto plzeňští hráči dokázali v druhém dějství přidat šest branek a odvézt si tak z Ústí tři body za vysokou výhru 16:2.
Pro Rapid se jedná o další lekci z prvoligového futsalu. Rapid bude moct svůj výkon napravit již v pátek na palubovce Démonů z České Lípy v rámci 4. kola nejvyšší soutěže.
Pozápasové ohlasy trenérů:
Martin Dlouhý (FC Rapid Ústí nad Labem): „Kluci poznávají rozdíl mezi první a druhou futsalovou ligou. Máme dlouhodobě na čem pracovat. Plzeň předvedla velmi kvalitní výkon a my můžeme soupeři pouze pogratulovat.“
Marek Kopecký (SK Interobal Plzeň): „Rozhodla první střídání, kdy jsme vstřelili rychlé tři góly. To jsme chtěli a poté pouze zápas kontrolovali. Přidali jsme další branky, s výkonem týmu jsem spokojený, i když díry v defenzivě se objevily poté, co podvědomí hráčů nefunguje na sto procent. Prostřídali jsme jiné hráče, čeká nás nyní těžké utkání s Teplicemi. Hráli jsme jako tým, pro domácí je to kruté, až je mi Rapidu líto. Jsem rád za Lukáše Rešetára, který vstřelil dva góly a do měsíce by měl být stoprocentní.“
______________________
Statistiky