Občas se futsalovým klubům dostává kritiky za to, že v oblasti PR většinou pokulhávají; a to zejména v oblasti webové prezentace. Ale ani na sociálních sítích to není žádná sláva - čest několika výjimkám! Nyní však přichází šance poslechnout si odborníky na toto téma a využít jejich rad!
Pro ligové kluby (z 1. i 2. ligy!) se totiž chystá na středu 7. září 2016 od 18:00 hod. v hotelu Tři věžičky (nedaleko dálnice D1 u Jihlavy) seminář na téma PR futsalových klubů. Přednášejícími budou odborníci na toto téma, kteří se s hosty podělí o své zkušenosti např. na téma komunikace na klubových webech, na sociálních sítích i něco o obecné klubové propagaci. Hovořit se bude rovněž o spolupráci s televizemi. Bude možnost vyslechnout si informace o nových trendech v této problematice, a protože letošní léto ukazuje, že webová klubová scéna poněkud ožívá, jistě přednášky padnou na úrodnou půdu.
„Tuto akci plánujeme poměrně dlouho a nebylo lehké sladit termíny pozvaných hostů, které lze označit za opravdové oborníky,“ řekl k pořádání akce PR manažer futsalu Michal Pavlík. „Pro kluby bude velmi přínosné, pokud si vyslechnou informace od zajímavých hostů, kteří jsou v této problematice profesionálové. Ať už je to Ondřej Zlámal, bývalý tiskový mluvčí fotbalové Slavie a dnes reportér UEFA, nebo Tomáš Lachman, komentátor futsalových přenosů ČT. Program otevře speciální host, kterým bude Roman Urbář, manažer marketingu a medializace Unie českého florbalu,“ přiblížil Pavlík hosty semináře. A pochopitelně se sám ujme role jednoho z přednášejících.
Pro které pozice v klubech je tento seminář určený? Primárně ne pro prezidenty klubů, obsah je totiž „šitý na tělo“ lidem, kteří se v jednotlivých klubech starají o propagaci, webové stránky, sociální sítě či jiné formy komunikace s fanoušky. Zkrátka pro PR. Organizátoři věří, že zájem o účast bude velká, i díky tomu, že jde o novinku, kterou náš futsal zatím pro své kluby nepořádal. „Účast pro kluby 1. a 2. ligy je povinná, nicméně nechceme, aby sem kluby jely z povinnosti. Nabízíme zajímavý obsah, který může klubům pomoci optimalizovat jejich vynaložené úsilí v oblasti PR,“ upozorňuje Michal Pavlík.
Další aktuality